Azure Ray - Sleep

PRESS TO PLAY.

27 September, 2007

According to

According to 我的朋友, 酒樓係有白花蒸青瓜.
According to 我同一個朋友, 酒樓係有菠蘿奶黃包.

According to 我的朋友, 電話係攞來換的.
According to 我另一個朋友, 電腦都係攞來換的.

According to 我的朋友, 身材係攞來曬的.
According to 我另一個朋友, 肥既身材最好唔好攞來曬.

According to 我的朋友, 睇喊戲如果唔喊你係簁左張飛.
According to 我的另一個朋友, 睇喊戲唔喊咁就最好中途離場去飲酒.

According to 我的朋友, 大胸既女人飲木瓜奶多.
According to 我另一個朋友, 大胸既女人飲全脂奶多.

完.

No comments: