Azure Ray - Sleep

PRESS TO PLAY.

20 September, 2007

告解2

孖筋:"神父,我又要告解..."
神父:"今次所為何事呢?"
孖筋:"我食左1個白蓮蓉月餅..."
神父:"中秋佳節,食月餅,應該."
孖筋:"之後我再食左3個冰皮月餅..."
神父:"嗯...冰皮月餅...年青人應該嘗試新事物,不過..."
孖筋:"不過三個都係細既!"
神父:"嗱咁就唔同喇,即係咁,少吃多滋味嘛,應該."
孖筋:"之但係呢...我之後呢...又食左2粒金莎..."
神父:"嗯...其實一兩口無妨...不過兩粒就多左D...但係其實都係兩粒姐,無妨既."
孖筋:"既然神父都咁講喇,咁其實之後既下午茶都唔係問題啦!"
神父:"其實下午茶都係正常,工作壓力大啊嘛,係咪,一兩塊餅仔好平常."
孖筋:"咪係!都係一個西多士+薯片+芒果豆腐花之嘛!應該!"
神父:"兄弟,不如我介紹你信佛,慈悲為懷,應該可以減免你五成罪孽."

1 comment:

Anonymous said...

我好喜歡這兩個BLOG ENTRIES,好搞笑。哈哈哈~