Azure Ray - Sleep

PRESS TO PLAY.

28 November, 2007

五句在工作壓力大到無論的情況下,應該講的東西.

1/ I love my job, I love my job, I love my job, I love my job, I love my job.
2/ 我冇感冒, 我冇感冒, 我冇感冒, 我冇感冒, 我冇感冒.
3/ 今個season就快完, 今個season就快完, 今個season就快完, 今個season就快完, 今個season就快完.
4/ 好少E-mail, 好少E-mail, 好少E-mail, 好少E-mail, 好少E-mail.
5/ 今晚唔搭通宵的, 今晚唔搭通宵的, 今晚唔搭通宵的, 今晚唔搭通宵的, 今晚唔搭通宵的.

No comments: