Azure Ray - Sleep

PRESS TO PLAY.

05 September, 2007

無謂野

長年累月買買買買,

無謂野,一大堆.

CK Summer 2007 (朋友送)
Lancome Hypnose Homme (購於機場,非常抵)
Burberry Brit for Men (上海恒隆廣場,唔抵,屎忽痕)
Shiseido Auqair 洗頭水第一支 (購於上海正大廣場)
Shiseido Aquair 洗頭水第二支 (購於上海正大廣場,原因唔記得上面果支既存在)
Shiseido Aquair 洗頭水第三支 (購於上海正大廣場,原因是套裝有特價)
Shiseido Aquair 護發素 (購於上海正大廣場,原因同上)
Neutrogena Anti-residue 洗頭水 (購於Neutrogena,好用!)
Vincy 洗頭水 (買比媽媽,媽媽唔啱用,我用,唔好用,最後冇用)
Neutrogena rainbath (好用!媽媽買我比錢!)
Aurino nourishing bath gel (一買買左4支!有特價!購於上環永安)
Technic RP-DJ1200 (第二愛headphone,購於日本)
Sony MDR V700 (至愛headphone,購於Sony shop,同期上映Technic RP-DJ1200未損壞時期)
Sony MDR-EX32LP (購於百老匯,出街用headphone,係咪好敗家呢)
今季夏天top18件 (購於各地,我都話我唔可以有卡架啦,冇都買到咁)
今季夏天bottom5條 (購於各地,不算過份吧?)
鞋3對 (呢一點我好自豪)
到目前為止既袋5個 (購於各地,我都覺得不算過份)
公仔7個 (嘉年華係咪今年啊?如果係就8個了,全數好友贊助)
無謂擺設N個 (有麥當勞蓄到你癲系列N個,OK蓄到你癲系列N個,7仔蓄到你癲系列N個,全數歸媽媽所有)

以上如果看官覺得感覺良好,

沒有一絲敗家之意,

我誠心的多謝你.

因為仲有一大堆已經丟棄左,未及記錄在案.

(以上名單仍然會在未來一兩日update)

No comments: