Azure Ray - Sleep

PRESS TO PLAY.

12 July, 2007

19

有星期五的朋友問我,點解我既星期五賬戶名,電郵地址,同埋個Blog既注冊名稱都叫at19eden.

大家唔好誤會,其實我離開左teenager行列好耐,衣家人老珠黃肌肉鬆弛下巴三摺腰肥萬貫.

19歲.

小男孩話比自己聽,

我要記得果年既痛,
我要記得唔好咁容易相信人,
我要記得男人都係花心的,
我要記得只有自己會對自己好,
我要記得.

所以,

小男孩為左自己唔會唔記得而改左呢個名.

........

其實小男孩早就唔恨果個人.
其實真係冇乜野好恨.
其實,我已經唔在乎了.

現在,

我只在乎星期六有邊度好玩.
好男人,
我相信仲未絕種,
只係唔會比我係蘭桂坊撞到罷了.

No comments: